tisdag 26 augusti 2008

Är sommaren verkligen slut?


Oj vad tiden rinner iväg, men det är väl så det är. När man har roligt så går tiden fort. Det har hänt en massa saker de senaste veckorna men jag måste börja med att berätta att jag har sovit hemma hos farmor och farfar, alldeles själv utan både mamma och pappa. Jag var jätte duktig, skötte mig exemplariskt så jag är helt säker på att dom snart vill att jag ska sova hos dem igen. Fast jag måste erkänna att det var riktigt härligt att komma hem igen, borta bra men hemma bäst. Gud vad jag hade saknat mamma och pappa, kände de när jag kom hem, blev så glad så jag skrattade en lång stund och myste med dem båda två. Farfar tyckte att jag åkte hem i tidigaste laget men både jag och mamma tyckte att det var på tiden, nästa gång stannar jag kanske lite längre!


Annars ägnar jag och mamma tiden åt att mysa och att umgås med mina kompisar när pappa är på jobbet. Idag har jag och mamma varit på kyrkis med Alicia och Ture. Det bästa var när alla satte sig i en stor ring och sjöng en masssa roliga sånger, jag skrattade en massa, speciellt när mamma sjöng! Ikväll ska jag och mamma gå på babymassage, låter som att jag kommer att få en riktigt härlig kväll. Jag ska få ligga på en mjuk filt och få mammas totala upmärksamhet i 1,2 timme, det kan knappt bli bättre än så! Nu har jag inte tid med er längre, pappa bil rullade precis upp på infarten, ÄNTLIGEN!!!!!

Inga kommentarer: