måndag 31 mars 2008

Lite dramatik!

Här händer det grejer, men det är lite svårt att förstå allting här innifrån! Jag har i varje fall förstått att min mamma inte mår så bra längre. Vi har varit inne på sjukhuset och träffat en massa läkare som har tagit en massa prover på mig och på mamma. Jag mår alldeles prima och alla läkarna och barnmorskorna säger till mamma och pappa att jag är en livlig krabat, jag tror de menar att jag rör på mig hela tiden. Det är ju så himla tråkigt att bara ligga still, så fort jag får chansen så sprattlar jag allt jag kan där inne i magen. Det börjar visserligen bli väldigt trångt men än så länge går det fin fint att sparka och knöla runt. Men jag tycker faktiskt lite synd om mamma, så inatt har jag varit alldeles stilla hela natten så att hon skulle få sova lite! Mamma har väldigt ont i magen och läkarna tror att hon kanske har fått havandeskapsförgiftning. Det påverkar inte mig, vilket mamma tycker är jätte skönt. Pappa tycker dock att det är jobbigt när mamma mår dåligt och säger ofta att han önskar att båda hans älsklingar ska få må bra.

Imorgon ska vi in till sjukhuset igen och ta nya prover så då får vi säkert veta mera. Jag hoppas att mamma snart får må bättre igen, vill ju att hon ska vara pigg när jag kommer ut!

Inga kommentarer: