lördag 7 februari 2009

Nya tänder och nya blåmärken!

Får lov att be om ursäkt, det har blivit lite dåligt med bloggandet ett tag. Få lov att skylla på pappa, när han och jag är hemma ensamma hela dagarna så räckertiden inte till riktigt, min data tid har blivit minimal......

Men allt är bra med oss, mamma är helt utmattad efter sin första jobbvecka på länge. Pappa känner sig också ganska trött, undra om det berror på mig? Jag har fått två nya tänder och så har jag lärt mig och gå själv med gåvagnen, ibland går det lite väl fort men oftast reder jag ut det själv. Jag har även smakat på min alra första sten (som mamma vet om) och så har jag slagit mig för första gången så att jag började blöda. Blåmärken har jag numera så många att vi knappt kan räkna dom, blåmärken hör numera till vår vardag. Som ni märker har jag haft en intensiv vecka! Helgen går mer i ett lugnt tempo, idag har vi varit på badhuset med mormor och Kennet, jag och mamma träffade en liten Alicia på badhuset, men tyvärr så var det inte min Alicia (vi saknar er) och imorgon hoppas jag på att få träffa Mattias, har hur mycket som helst att visa honom.

Tänkte passa på att skicka en hälsning till mitt "gäng", pappa och jag var på kyrkis i Tisdags och ingen av er var där, det var hur tråkigt som helst. Nästa vecka hoppas jag verkligen att ni kommer så att jag har någon att busa med. Mamma hoppas också det för annars är hon rädd att pappa kommer att sluta gå dit innan han ens har börjat. Vill också passa på att påminna er om att mamma är ledig hela vecka 8 och då hoppas hon att vi kan träffas allihopa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Elsas Mamma är det som skriver. Saknar Er med Jätte mycket Både jag och Elsa :-)) Ja det är inte lungt en minut längre tempo tempo hela dagarna.. Jag slår en pling ikväll. KRAM Från oss

Anonym sa...

Hej på er! Vi saknar er oxå jättemycket. Hoppas verkligen att vi ses snart. Det är ju träff hos p
imorrn fast det vet ni väl redan förstår jag. Ja visst finns det mycket att upptäcka, har oxå smakat stenar o lite allt möjligt smått o gott. Nu ska jag ut o åka pulka i finvädret. Hörs. Kram Alicia med mamma.