söndag 18 juli 2010

Kämpa lilla T, kämpa!

Nu är jag frisk igen, humöret är på topp och jag njuter för fullt. Har även börjat äta igen och sover som en stock på nätterna. Vi passar på att njuta av solen här hemma, vi badar, leker i sandlådan, grillar, cyklar och går lättklädda. Det börjar dra ihop sig och snart är det dags för mig att börja dagis och för mamma och pappa att börja jobba. Det kommer att bli en spännande höst, vardag för hela familjen samtidigt det var väldigt länge sen. Mamma och pappa har inte jobbat samtidigt på 2 1/2 år.

Idag har pappa åkt till Norge för att fiska och imorgon drar jag och mamma till Stockholm med farmor. Vi ska åka tåg och mamma har även pratat om en massa karuseller, jag längtar hur mycket som helst, tur för både mig och mamma att vi åker tidigt imorgon bitti.

Tyvärr så finns det stora orosmoln på vår annars så blåa himmel. Söta lilla T kämpar mot den ondaste sjukdomen av alla. Hon och hennes familj befinner sig i Uppsala och finns i våra tankar hela tiden. Vi här hemma kan inte göra något annat än att hoppas, vi håller våra tummar och tänker på er hela tiden!
Livet är orättvist och skört häromdagen lekte vi och badade tillsammans, idag leker och badar jag medan lilla T kämpar för sitt liv.

Ta vara på dagen idag för man vet verkligen ingeting om dagen imorgon!

1 kommentar:

Helena sa...

Jag hade glömt att ni skulle till huvudstaden och funderade på att besöka er i morgon. Får bli en annan dag, än har jag ju lite semester kvar! Hoppas ni får superkul på minisemestern och att du får åka några karuseller Askar! Stor kram från Helena