tisdag 2 september 2008

Kyrkis!


Idag har jag och mamma varit på kyrkis, det var trevligt precis som förra gången. Massor av mina kompisar var där så vi låg en lång stund på tjockmattan och lekte och hade det mysigt. Men jag måste erkänna att jag inte har en av mina bättre dagar idag, vet inte riktigt vad det är. Jag är jätte grining, har svårt att sova och hör och häpna vill inte riktigt äta heller. Mamma tror att jag kanske håller på att få en tand, vem vet!!!! Man kan ju alltid hoppas, då kanske jag äntligen får börja att äta lite godsaker!


Jag och mamma har varit ute och gått en lång promenad med Tindra och hennes mamma också. Både jag och Tindra passade på attt sova lite, orkade faktiskt inte lyssna på deras kacklande så det var bättre att sova. Nu ikväll har jag och mamma bara tagit det lungt, jag har provsmakat en ny grötsort som inte alls var så dum och så har jag ju suttit i min nya gåstol som jag har fått av mormor. Börjar fatta lite hur man ska göra, igår kunde jag bara åka bakåt och med hjälp av ena benet men ikväll har jag kommit underfund med hur man tar sig framåt också. Synd att pappa inte är hemma och kan se hur duktig jag har blivit, men jag förstår någon måste ju jobba att dra in lite pengar till hushållskassan i det här huset också.
Nu är det dags för lite mat igen, förstår inte vart jag har fått den här aptiten ifrån????




Inga kommentarer: