söndag 14 september 2008

Äntligen kom hon!

Jag hade ju verkligen planerat en myskväll med pappa igår, hela dagen gick jag och väntade på att han skulle komma hem, å så när han väl kommer är jag så himla trött så jag orkar bara leka en pytteliten stund sen ropade John Blund på mig! Jaja jag får göra ett nytt försök ikväll. Jag somnade ju ganska tidigt igår, tror att det är allt snor som gör mig extra sömnig så imorse vid femtiden var jag klarvaken, mamma hade dock andra planer så efter lite mat så gick jag med på att somna om en stund till. Tur för mamma för hon blir inte människa fören vid sjutiden!

Idag har jag och mamma haft besök, både farmor och mormor har varit här och hälsat på. Farmor kom hit och hjälpte mamma att klippa lite gräs, eftersom mamma fortfarande har feber och känner sig hängig å så hade hon med sig lite lunch också. Mamma tackade och bockade och tyckte att det var riktigt skönt att slippa laga mat. Mormor har varit sjuk så jag har inte sett hene på nästan två veckor så det var verkligen på tiden! Hon var nog lite orolig att jag skulle ha glömt bort henne, men icke sa nicke en mormor glömmer man inte så lätt!

Måste passa på att berätta att idag har jag vänt mig tillbaka från mage till rygg flera gånger. Så nu tror inte ens mamma att det bara var en tillfällighet! Jag börjar verkligen bli stora grabben, lär mig nya saker varje dag. Men ni stora grabbar får väl också mysa va?

Nu ska jag och mamma ta och gosa lite, ladda upp för en riktig myskväll med pappa och har jag riktig tur så kanske vi tar en tur i vagnen lite senare. Vad skulle jag göra utan min fina vagn, vagnen och min tiger är nog det bästa jag har. Ja näst efter mamma och pappa såklart, men det förstod ni väl?

Inga kommentarer: