tisdag 20 januari 2009

Snorigt.......

Jag har gått och blivit förkyld, det kom som på beställning (dumt uttryck, för vem beställer en förkylning egentligen?). Natten har varit lite sådär här hemma (enligt mamma), innan tolv hade jag redan vaknat fyra gånger, när jag sen vaknade igen vid tretiden kände jag att det var dags för lite lek och bus. Tyvärr var jag den enda här hemma som kände för det, så jag lekte en stund men tröttnade ganska fort och somnade om. Sov en halvtimme ungefär för sen komma på att jag var hungrig, lite sugen på välling. Mamma gav ifrån sig en massa underliga läten, men masade sig givetvis upp för att behaga sin lilla prins. Det blev en tidig morgon här hemma på Snickartorp idag, sova kan man ju göra när man blir gammal, eller hur?

Vi har varit hemma hos Tore idag och hälsat på. Det var full fart på oss allihopa, Tore har en massa roliga leksaker så det gick verkligen ingen nöd på mig. Mammorna pratade en massa som vanligt, och vet ni nu har dom bokat en träff utan oss bebisar, fräckt va? Dom tycker visst att det är lite svårt att koppla av och prata ordentligt när vi är med, jag fattar verkligen ingenting..... Men mamma verkar glad så jag antar att det är ok. Väl hemma igen var det dags för en promenad, mamma hade massa steg kvar att gå så det var bara att ge sig ut i snöslasket. Kvällen har vi mest ägnat åt att mysa och busa, känner mig lite hängig så jag har suttit mycket i mammas knä och myst (mammas hjärta smälter när jag är sådär mysig) det hör inte till vanligheten, annars är det full fart hela dagarna här hemma.

Vill bara påpeka att nu har ni blivit så där dåliga på att skriva lite till oss igen, vi vill ju veta hur ni har det och vad ni gör på dagarna. Så nästa gång ni kikar in på min sida så tycker jag att ni ska skriva något till mig. Det behöver inte vara något speciellt och har ni svårt att komma på något kan ni ju alltid berätta hur söt ni tycker att jag är.......
Sov gott alihopa puss puss

4 kommentarer:

andaama sa...

Hej brylling! Hoppas du är lika mysig imorgon oxå.. :) Men du måste ju hinna med och visa hur duktig du har blivit på att krypa förståss! :) Saknar dig skrutten, men imorgon får jag ju krama på dig igen! :) Kram!

Anonym sa...

Du e söt som socker lilla Askar;)

Anonym sa...

Hej mormors gull, för mej finns ingen och jag menar verkligen ingen så söt som du, längtar varje minut att få vara med dej.Jag är gärna trött efter att jag varit med dej, ditt skratt ger mej styrkan att orka vad som helst. Älskar dej !

Anonym sa...

Hej kompis!
Jag tycker oxå att du är otroligt söt. Vi saknar er jättemycket på simmet, var där och plaska o dök lite idag. Ses o hörs snart.
Kram Alicia