fredag 14 november 2008

Viket väder!

Idag tror jag att det kommer att regna hela dagen, det är knappt så att man vill sticka ut näsan utanför dörren. Mamma tycker att det är perfekt väder för en bra film och massa godis (vilken tur att det är fredag). Själv tycker jag att det är perfekt väder för att vara inne och busa, säg vilket väder som inte är det!

Igår eftermiddag kom pappa hem lite tidigare, han hoppade över träningen, han säger att det är något här hemma som drar mera (mamma muttrar lite att det hände då aldrig innan jag kom, undra varför?) Så igår kväll blev det lite extra tid för mys och bus vilket jag utnyttjade till fullo, ni anar inte vilken fart jag kan få upp i min rallystol nu för tiden. Blixten skulle vara ett lämpligt smeknamn. Jag och mamma har haft frukost gäster idag, Wilma och hennes mamma har varit här. Den där Wilma var allt en bra söt liten tjej, hon pratade en massa, lånade både min matstol och mitt gym för vet ni vad jag gjorde, efter att jag ätit ett rån så somnade jag och sov enda tills dom åkte hem. (Förlåt Wilma, var inte världens bästa värd idag, nästa gång ska jag försöka hålla mig vaken) Stora killen som jag är så somnade jag ute i vagnen alldeles själv utan att mamma behövde gå ens en liten promenad. Idag slutar pappa tidigt så vi ska passa på att åka in till Örebro en sväng å sen ikväll så kommer världens bästa Helena hit, hon och mamma ska äta lite gott och titta på idol fast jag tror nog att hon har lite tid över till mig också! Nu ska jag och mamma ta och mysa lite, har ju sovit nästan hela dagen så vi har ju lite att ta igen.
Hoppas att ni får en trvelig helg allihopa, det ska jag ha, för jag har hört ryktas om att jag både ska få träffa, mormor, moster och farmor, kan det bli bättre?

Elsa och Alicia hoppas att ni inte blev sura nu när jag hade tjejbesök idag, ni vet väl att det är ni som är mina favorittjejer, eller hur? Puss på er!
Farmor är du där, hoppas att du har hittat hit, visst är jag duktig som redan kan skriva så bra (fast det var väl ganska väntat om man har en mamma som är fröken), undra vart det här ska sluta?

Inga kommentarer: